úterý 24. ledna 2012

Na úvod...

Ahoooj lidi!

Včera mě osvítil duch blogů a řek mi, ať něco napíšu.. jo, měla bych a hlavně bych nechtěla, abych dopadla jako Cissolla, kterýmu blog dočista smazali! No jako co to je za úroveň?

Tak jsem koukala, že poslední příspěvek byl v říjnu, tak se zamýšlím, co se za tu dobu událo...
Tak hlavně byly Vánoce, byl Silvestr, byla sranda... mám novej nouťas! YEEES .. ale teď zrovna koukám, že tady mám nějaký rejhy! Sakra!
No dál..

Prostě asi takhle: včera mě napadlo téma, vlastně dvě... to první mělo bejt takový úvodní a to jsem zapomněla a to druhý vim. takže bych asi předznamenala to druhý téma, respektive nová rubrika: Jůůů a Blééé co jsem viděla.. Ale asi to nazvu jinak, protože tohle je dost trapný.
A tahle rubrika se bude týkat filmů, většinou spíš těch sračkoidních, protože psát o hezkejch nemá cenu, jelikož na ně má každej jinej názor. Taky jsem se dospělácky zaregistrovala na csfd.cz, jelikož tam teďka pořád lezu. Kdo by se tam chtěl zaregistrovat, tak dejte bacha... registrace je kůl, ale kdybyste chtěli přidat komentář, chvilku vám to zabere. Musíte totiž nejdříve ohodnotit libovolným počtem hvězdiček, či slovíčkem odpad! 200 filmů a pak budete vyplňovat test z filmových znalostí.
No a to je vlastně to první téma, který jsem zapomněla... takže jsme nejlepší.

Takže napíšu možná vždycky každej film a k němu, jestli se na to máte dívat nebo ne... nebo jo, abyste viděli, jak je to strašný. A taky to musíte brát s rezervou, protože jde o můj názor.

Tak si to užijte
a pic :))

Žádné komentáře: